Monday, November 15, 2010

しゅうまつ

わたしは しゅうまつに ともだちと レストランに いきました。 レストランは BMVの となりに ありました。 そして、 えいがを みました。 Paranormal Activities 2 でした。 

わたしは あのえいががすきでした。とうよびに わたしは 一年生(いちねんせい)と Chipotleというレストランに いきました。 わたしは せんぱいだから こうはいたちのチェックまで はらいました(I bought food for the underclassmen). In case people do not know, it is Asian culture (at least Korean Culture) for upperclassmen to treat underclassmen to lunch or dinner, etc.  そのあとで しゅくだい を しました。 

4 comments:

  1. ヤンさんは、「Paranormal Activity 2」が すきですか?

    ReplyDelete
  2. すきって なんですか? Paranormal Activity2は よかったですか?I reeeeeeeeeally want to see that. The first one was sooo scary? Paranormal Activity2は こわかったです?(Aiming for scary there) レストランのなまえは なんですか? そして、 I had no idea you were a junior! When I read that you bought stuff for the underclassmen I was thoroughly confused! haha When I finally realized you were a junior my whole world was shattered! lol

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. やんさんは、日本の「Grudge」を みましたか? ほんとうに こわいですよ!

    ReplyDelete